Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2017 23:01 - Училището
Автор: alex0342 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Здравейте ученици, които също като мен не са влезли в желаното училище. При мен става въпрос за езикова гимназия. 
   От шести клас говоря с майка ми, че искам веднага след немската(тя искаше да уча там) да пише френската гимназия. Тя постоянно ми обещаваше и всичко си беше наред...докато не реши, две седмици преди да дойде времето да пише желанията да ми съобщи, че от романските езици първо ще пише испанската. Аз я помолих учтиво да напише френската, защото от ГОДИНА И ПОЛОВИНА ми обещаваше, че ще се съобрази с това, че моята мечта е да вляза във френска. 
   Най-лошото е, че се оказах с достатъчно висок бал за испанска и сега съм принудена да уча език, който никога не съм искала да уча. Майка ми ми е купила три учебника, по които трябва да уча. 
   Мисълта ми е: на вниманието всички седмокласници: НЕ БЪДЕТЕ СТРАХЛИВИ КАТО МЕН! Кажете на родителите си, че това си е вашият живот, с вашите мечти и с вашите грешки. Ако ви кажат нещо от сорта на "Ти допускаш грешка!", кажете, че живеете своя живот и да ви оставят намира. Все пак вие имате право да избирате в кое учебно заведение ще учите. Припомнете на родителите си, че вие ще учите в това училище, а не те и ако пак не склонят им кажете да не се чудят ако разберат за някое и друго бягство от час.
ПС: Не казвам, че трябва да бягате от час. Казвам го, за да не ме нападат родителите. Благодаря за вниманието и успех на всички седмокласници в тази ситуация. 



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alex0342
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8839
Постинги: 13
Коментари: 6
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930