Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2017 23:25 - Лицемерието
Автор: alex0342 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 472 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 29.12.2017 23:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Всеки си има недостатъци. Едни са ниски, други имат пъпки по лицето, трети( като мен) са по-пълнички и т.н. Няма перфектен човек и много ме дразнят хора, като една голям част от моите връстници, които разделят класа/групата на "готини" и "загубеняци" според това кой каква музика слуша, как се облича, как изглежда, какви оценки изкарва и т.н. Дразни ме също така, че аз винаги попадам в групата на "зубърите".  
    Най-много от всичко обаче ме изкарва извън кожата ми лицемерието. Патила съм си много пъти и продължавам да си патя за това, че съм доверчива. Споделям на някое момиче от класа кого харесвам, след което в момента в който ме няма(а дори и когато съм там) започва да се обсъжда всичко, което съм казала или направила. Сега ще Ви  разкажа как разбрах що за стока е едно момиче от моя клас.
   Седмица преди ваканцията бях поканена от въпросното момиче на купон. Помолих майка ми да отида, тя не се съгласи и повече не стана дума за партито до деня преди да излезем във ваканция. Момичето, което ме покани, аз и част от "готините" бяхме в междучасието в съблекалните и си говорихме. Стана дума за това парти и аз казах, че няма да дойда, защото мама не ме пуска, при което тя каза "Ти и без това не беше поканена!". Когато сме сами съм поканена, но когато с нея са останалите "готини", аз съм "загубенячка", която не е поканена, защото кой готин и нормален би ме поканил?? Не е яко, НО сега ще Ви дам някои съвети. 
  1. Не казвайте нищо лично на никого, докато не видите що за стока е. Няма да Ви трябва много време. Максимум 2-3 месеца. 
  2. Винаги се въртете около тях. Както казват хората: " Дръж приятелите си близо, а враговете - още по-близо!". Предполага се, че наглостта им няма да стигне до там да Ви обсъждат пред Вас.
  3. Сприятелете се с някой от "готините" и винаги го питайте какви слухове се носят в тяхната групичка.
    Съветите ми може би не струват, но за това се сещам. Не забравяйте, че освен недостатъци, всеки си има и предимства. Аз например мога да пиша и съчинявам истории, но голяма част от съучениците ми не могат и това е напълно нормално. Аз пък не мога да пея и да танцувам, а голяма част от съучениците ми могат. Мисълта ми е, че това, че Вие имате някакъв недостатък или не Ви се отдава нещо, което се отдава на другите около Вас не означава, че те могат всичко, а Вие - нищо. Припомняйте си това всеки път, когато някой от "готините" Ви накара да се чувствате като нищожество. Отбягвате такива хора, но още повече отбягвате тези, които Ви се правят на много добри приятели и уж много добре Ви разбират. Те не Ви разбират. Просто чакат удобен момент да разкажат на всички това, което са чули или видели от Вас, като го доокрасят така, че да Ви унижат пред всички. Споделяйте на пратовчеди или сестри на Вашата възраст. Може би съм си патила толкова много, защото аз съм най-малката в семейството и винаги споделям на мои връстници, но все попадам на лицемери. Помнете, че това, че Вие сте добър човек не означава, че всички са. Весели празници от моя милост 😊😊!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - Май възрастта ти не е 14, а 41:)
30.12.2017 07:53
Иначе ЧНГ, де!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex0342
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8801
Постинги: 13
Коментари: 6
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031