Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2018 19:35 - Животните
Автор: alex0342 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
0



   Този постинг няма нищо общо с тийнейджърите и родителите. Провокира ме да го напиша фактът, че се обмисля да се омъртви питбулът, убил дете. Още преди да започна да обсъждам проблема, Ви моля да не ме нападате за това, че съм на 15, а съм тръгнала да обсъждам и да споделям мнението си върху сериозен проблем!
   Като човек, който има две кучета, едно от които немска овчарка, смятам, че виновни за агресията на всяко едно подобно куче, са собствениците му. Някои хора (като нас) отглеждат куче, за да плаши с вида си. Въпреки това, кучето може да не е агресивно. Моето куче е много дружелюбно. Никога не е нападал човек, но би изплашил някого, защото е едър. Точно затова и ние се боим за него, понеже не рядко хора са взимали камък, понеже ги е страх. Слава Богу, ние не го пускаме да излиза сам и винаги сме наоколо, за да предупредим хората, че не е опасен. Боим се не за друго, а защото все пак е животно и не знаем как би реагирал, в случай, че го нападнат. Все пак той би се защитил. Разбира се, пускаме го да тича на свобода, но ние живеем в село и обикновено разхождаме кучетата по баирите, където няма хора. 
   Има обаче и хора, които отглеждат кучета незаконно и по необясними за мен причини ги третират и не ги хранят. Е, как искат да се държат кучетата им, като те ги малтретират и ги озлобяват. Още повече ме е жал за кучетата, отглеждани от стопаните си за участие в незаконни боеве. Не си представям на какво са подложени тези създания, за да са толкова озлобени и зли. Но имайте предвид, че те на са родени зли. ХОРАТА са ги направили зли. 
   Та нека се върнем на въпросния питбул. След като дори в НОВИНИТЕ съобщиха, че животното е държано гладно и че детето и преди си играло с него без да има проблеми, какъв е мотивът да се омъртви животното? То не е виновно. Вероятно всички родители са на друго мнение, защото си поставят на мястото на родителите на детето, но пак Ви моля, не ме нападайте. 
   Благодаря за вниманието! До скоро!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alex0342
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8798
Постинги: 13
Коментари: 6
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031